نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است

گوشتکوب برقی بوش مدل BOSCH MSM66020

BOSCH ErgoMixx MSM66020

از {{model.count}}
21,810,000
216,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت در روز های کاری پردازش ، تست و بسته بندی میشود و در مراحل آماده سازی تا تحویل بارکد مراحل برای کاربر پیامک میشود و کد رهگیری 24 رقمی نیز در انتها برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( با توجه به مشکلات عدیده پستی جنوب در ارسال کالاهای خارجی و محدودیت ها ، سپاس گذار میشویم اگر فروشگاه های دیگر قول تحویل زودتر به شما میدهند از همان جا خرید بفرمایید . در صورت درک شرایط ، و عدم داشتن عجله در تحویل باعث افتخار است خرید خود را از ما انجام دهید )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی گوشت کوب برقی بوش مدل MSM66020

گوشتکوب برقی بوش BOSCH مدل MSM66020 با توان 600 وات دستگاهی کاربردی با طراحی شکیل بوده که موجب آماده سازی سریع مواد غذایی میشود. گوشتکوب برقی بوش قابلیت خرد ، پوره و مخلوط نمودن انواع مواد غذایی  را دارد .

طراحی خلاقانه تیغه های 4 لبه، موجب خرد و پوره نمودن سریع تر مواد غذایی میشود. توسط این تیغه ها میتوان از مواد غذایی سفت تا انواع نوشیدنی ها و اسموتی ها را تهیه نمود.جنس تیغه های این دستگاه از استیل ضد زنگ میباشد.

یک خرد کن همراه با دستگاه ارائه شده که ظرف آن از جنس پلاستیک شفاف و تیغه های آن نیز استیل ضد زنگ بوده که توسط آن میتوان سبزی ، پیاز ، گردو و … در مدت کوتاهی خرد نمود. محفظه ای 400 میلی لیتری برای خرد نمودن مواد غذایی  همراه با دستگاه ارائه شده که برای آسیاب نمودن انواع مغز ها و ادویه جات، خرد نمودن سبزیجات ، یخ و … میتوان استفاده نمود.

 در قسمت بالای دستگاه یک ولوم چرخشی برای تنظیم سرعت متناسب با نوع کارکرد از قبیل خرد، مخلوط و یا پوره نمودن همچنین میزان سفتی و نرمی مواد غذایی میتوانید از 1 تا 12 سرعت دستگاه را تنظیم کنید. 

دو کلید روی پنل نیز برای روشن و خاموش نمودن دستگاه و عملکرد توربو میباشد. توسط عملکرد توربو میتوان از دستگاه با بیشترین قدرت و سرعت استفاده نمودو در مدت زمان کوتاهی مواد غذایی را به شکل دلخواه شما تبدیل میسازد.

توسط لیوان پلاستیکی 600 میلی لیتری همراه با دستگاه میتوانید انواع نوشیدنی ها را درون آن تهیه نمایید و میتوان هنگام کار با گوشتکوب برقی برای جلوگیری از پاشیدن مواد غذایی به بیرون استفاده نمود.

برای راحتی در شستشوی پایه، قابلیت جداسازی برای آن در نظر گرفته شده که با فشردن کلیدی بر روی دسته گوشتکوب، به راحتی میتوانید پایه را جدا نمایید.

پس از اتمام کار به راحتی میتوانید اجزاء دستگاه را برای شستشو در ماشین ظرفشویی قرار دهید. 

مشخصات کلی
- ارتفاع 393 میلیمتر
- عرض 55 میلیمتر
- عمق 62 میلیمتر
- وزن 1.3 کیلوگرم
- رنگ سفید
- کشور سازنده اسلوونی
کارکرد
چند کاره
توان مصرفی
600 وات
عملکرد توربو (Turbo)
دارد
تعداد تنظیمات سرعت
12 سرعته
سیستم ضدچکه
دارد
سیستم قفل ایمنی
دارد
عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی
دارد
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
دارد
سهولت در جدا كردن پايه با استفاده از دكمه خروج
دارد
نوع تیغه ها
تیغه بسیار تیز و نوآورانه با 4 لبه QuattroBlade
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
جنس پایه گوشتکوب برقی
پلاستیک
جنس بدنه
پلاستیک
طراحی ارگونومیک
دارد
ظرفیت خردکن
400 میلی لیتر
ظرفیت پیمانه مخلوط کن
600 میلی لیتر
اقلام همراه
پیمانه شفاف درجه بندی شده برای مخلوط کردن به همراه درپوش - خردکن کوچک مناسب سبزیجات، آجیل، پیاز، گوشت، پنیر و …
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...