نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است

جاروشارژی الکترولوکس مدل EFP91824

ELECTROLUX EFP91824 vacuum cleaner

از {{model.count}}
123,430,000
216,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت در روز های کاری پردازش ، تست و بسته بندی میشود و در مراحل آماده سازی تا تحویل بارکد مراحل برای کاربر پیامک میشود و کد رهگیری 24 رقمی نیز در انتها برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( با توجه به مشکلات عدیده پستی جنوب در ارسال کالاهای خارجی و محدودیت ها ، سپاس گذار میشویم اگر فروشگاه های دیگر قول تحویل زودتر به شما میدهند از همان جا خرید بفرمایید . در صورت درک شرایط ، و عدم داشتن عجله در تحویل باعث افتخار است خرید خود را از ما انجام دهید )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی  جاروشارژی الکترولوکس مدل efp91824

برای تمیز کردن کامل به سراغ جاروشارژی الکترولوکس مدل efp91824 بروید. پدهای تمیز کننده چرخان آن به راحتی نشت های کوچک و کثیفی های سرسخت را از هر کف سخت پاک می کند و سطحی تازه تمیز و براق را پشت سر می گذارد. علاوه بر این، پدهای تمیزکننده را می‌توان برداشت و شست، بنابراین نه تنها برای کفپوش‌ها، بلکه برای محیط زیست نیز مفید هستند.

 نازل کف سخت پاور پرو هر نوع کثیفی، از ذرات ریز گرفته تا ذرات گرد و غبار بزرگ را یکباره می گیرد. در حین جاروبرقی، غلتک کرکی داخل نازل به سطوح سخت صیقلی ملایمی می بخشد تا درخشندگی رضایت بخشی به کف ها بدهد. عملکرد سریع Grab & Go به شما این امکان را می دهد که دستگاه دستی را از ایستگاه شارژ آن برای تمیز کردن سریع و کارآمد و بدون نیاز به مونتاژ بردارید. عملکرد Roll in Roll out به شما امکان می دهد جاروبرقی را به داخل و خارج ایستگاه شارژ مغناطیسی برای دسترسی راحت و آسان بچرخانید.

 فیلتراسیون پیشرفته پنج مرحله ای 99.99٪* از ذرات میکرو گرد و غبار را از هوای داخل خانه شما در حین جاروبرقی پاک می کند تا محیط خانه تمیز و سالم تری داشته باشید.موتور دیجیتال بادوام و پر سرعت جاروبرقی اکنون تا سه برابر طول عمر موتور را ارائه می دهد، بنابراین می توانید برای مدت طولانی تری از دستگاه سخت کار خود لذت ببرید.


مشخصات کلی
- رنگ برنز
- ارتفاع 1120 میلی متر
- عرض 260 میلی متر
- عمق 260 میلی متر
- وزن 2.88 کیلوگرم
نوع دستگاه
جارو شارژی ایستاده و دستی و زمین‌شوی
نوع ظرف گرد و غبار
بدون کیسه
ظرفیت
0.4 لیتر
نوع موتور
موتور قدرتمند
توان
150 w
ولتاژ باتری
۲۵.۲ ولت
تعداد تنظیمات سرعت
3 سرعته
میزان شارژدهی باتری
35 دقیقه
مدت زمان شارژ کامل
3 ساعت
جنس بدنه
پلاستیک
نشانگر وضعیت شارژ باتری
دارد
قابلیت تنظیم قدرت مکش
دارد
عملکرد بدون سیم
دارد
کنترل بر روی دسته
دارد
طراحی ارگونومیک
دارد
سایر ویژگی ها
- تعبیه چراغ های LED روی نازل برای تشخیص آسان تمامی ذرات گرد و غبار و آلودگی و نظافت کامل محیط
- میزان توان دستگاه 400 وات
- مخزن با ظرفیت 400 میلی لیتر، و همراه با فیلتراسیون 5 مرحله ای
اقلام همراه
- نازل کف سخت PowerPro
- پایه شارژر
- برس داستر
- نازل پاورپرو
- بطری اسپری
- پد استاندارد
- ابزار شکاف کوتاه
- برس ظریف
- مفصل زاویه دار
- باتری
- باتری یدکی
- آویز 3 در 1
- آویز 1 در 1
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...