نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است

جاروبرقی بوش مدل BGLS482200

Bosch BGLS482200 Vacuum Cleaner

از {{model.count}}
36,710,000
220,630,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت در روز های کاری پردازش ، تست و بسته بندی میشود و در مراحل آماده سازی تا تحویل بارکد مراحل برای کاربر پیامک میشود و کد رهگیری 24 رقمی نیز در انتها برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( با توجه به مشکلات عدیده پستی جنوب در ارسال کالاهای خارجی و محدودیت ها ، سپاس گذار میشویم اگر فروشگاه های دیگر قول تحویل زودتر به شما میدهند از همان جا خرید بفرمایید . در صورت درک شرایط ، و عدم داشتن عجله در تحویل باعث افتخار است خرید خود را از ما انجام دهید )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی  جاروبرقی بوش مدل BGLS482200

جاروبرقی بوش مدل BGLS482200 با توان مصرفی 2200 وات و قدرت مکش بالا، مناسب تمامی سطوح مانند سطوح سخت (پارکت، سرامیک و …) و سطوح نرم (فرش، موکت و …) میباشد.بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده و دارای طراحی بسیار شیک و ترکیب رنگ مشکی با نوارهای نقره ای است.دسته این جارو نیز به صورت ارگونومیک با کاربری آسان طراحی شده و ارتفاع آن متناسب با استفاده کاربران قابل تنظیم میباشد.این جارو همچنین لوله خرطومی از جنس کنفی دارد که نسبت به لوله های پلاستیکی مقاومت و دوام بیشتر و ظاهر زیباتری دارد.

کیسه استفاده شده در این محصول از نوع type G  بوده و دارای ظرفیت 4 لیتری است. به دلیل این میزان حجم بالا، میتوان ساعت ها بدون نگرانی از پر شدن کیسه به عمل جارو کردن ادامه داد.مدل BGLS482200 صرفا برای جمع آوری ذرات گرد و غبار کاربرده داشته و فاقد قابلیت جمع آوری مایعات میباشد.در ساخت این محصول برای جلوگیری از انتشار ذرات گرد و غبار و آلرژی زا به محیط اطراف از فیلتر هپا (HEPA) استفاده شده که سلامت کاربران را در برابر بیماری های آسمی و حساسیت‌ها تضمین می کند.

روی بدنه این محصول یک عدد دکمه ولومی شکلی تعبیه شده که هم برای روشن/خاموش کردن دستگاه و هم برای تنظیم قدرت مکش متناسب با نوع سطوح مورد استفاده قرار میگیرد.لازم به ذکر است که این قدرت مکش در حالت های max (حداکثر قدرت)، حالت پارکت، حالت فرش، حالت مبل و در حالت min (حداقل قدرت) قابل تنظیم است.مدل BGLS482200 در کنار قدرت بسیار زیاد، دارای صدای بسیار کم به اندازه 76 دسی بل است که این سطح صدا برای یک جاروبرقی کیسه ای بسیار مناسب می باشد.این محصول بوش با بهره مندی از سیم برق به طول 7 متر، دارای شعاع کارکرد 10 متری است.همچنین لازم به ذکر است که فاقد دکمه سیم جمع کن میباشد و سیم آن به صورت اتوماتیک جمع خواهد شد و فقط کافی ست کاربران مقدار کمی سیم را به بیرون کشیده و رها کنند.

این محصول دارای 3 عدد سری کاربردی است که عبارتند از:

  • سری پارویی جهت استفاده برای سطوح صاف مانند فرش، موکت و …
  • سری مخصوص سطوح سخت و سطوح دارای شکاف مانند پارکت، سرامیک، کاشی و …
  • برس مخصوص تمیز کردن مبلمان و گوشه ها





مشخصات کلی
- ارتفاع 265 میلیمتر
- عرض 295 میلیمتر
- عمق 410 میلیمتر
- وزن 6 کیلوگرم
- وزن مخزن ۴.۵ کیلوگرم
- کشور سازنده آلمان
- رنگ مشکی
نوع جاروبرقی
کیسه ای
نوع پاکت جاروبرقی
Type G
ظرفیت مخزن جاروبرقی
4 لیتر
میزان صدا
76 دسی بل
توان مصرفی
2200 وات
نوع موتور
موتور قدرتمند بوش
نوع فیلتر
HEPA: فیلتر هپا قابل شستشو توصیه شده برای مبتلایان به آلرژی
جنس بدنه
پلاستیک فشرده
جنس لوله خرطومی
پلاستیک
تعداد چرخ ها
4 عدد چرخ پلاستیکی
طول سیم برق
7 متر
شعاع کارکرد
10 متر
تکنولوژی منحصر بفرد
- فیلتر بهداشتی HEPA قابل شستشو: مناسب برای افراد مبتلا به آلرژی – بدون هزینه پیگیری. به کلاس انتشار مجدد گرد و غبار A می رسد
- فناوری منحصر به فرد SensorBagless™: فوق العاده بی صدا و قدرتمند با حداقل تعمیر و نگهداری مورد نیاز جداسازی گرد و غبار بسیار کارآمد برای نتایج تمیز کردن کامل
سیم جمع کن خودکار
بله
محل قرارگیری لوله برای پارک و نگهداری دستگاه
بله
هشدار دهنده الکترونیکی تعویض کیسه گرد و غبار
بله
لوله تلسکوپی
بله
دستگیره ارگونومیک
بله
قابلیت تنظیم قدرت مکش
بله
سایر مشخصات
- سیستم Quattro Power: تکنولوژی کارای بوش برای تمیزی فوق العاده با کمترین مصرف انرژی
- سیستم PowerProtect برای نهایت کارایی تمیزکنندگی، حتی زمانی که کیسه گرد و غبار پر باشد
اقلام همراه
- 2 عدد برس مخصوص درزها و گوشه ها و برس مبلمان
- برس توربو برای جمع آوری گرد و غبار و موی حیوانات از روی فرش
- برس ویژه سطوح سخت مناسب تمیز کردن سطوح حساس همانند پارکت
- برس نظافت قابل تنظیم (۲۶۷ میلیمتر)
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...