نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است

اسپرسوساز جی پاس مدل GCM41507

Geepas GCM41507 Cappuccino Maker

از {{model.count}}
23,660,000
216,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت در روز های کاری پردازش ، تست و بسته بندی میشود و در مراحل آماده سازی تا تحویل بارکد مراحل برای کاربر پیامک میشود و کد رهگیری 24 رقمی نیز در انتها برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( با توجه به مشکلات عدیده پستی جنوب در ارسال کالاهای خارجی و محدودیت ها ، سپاس گذار میشویم اگر فروشگاه های دیگر قول تحویل زودتر به شما میدهند از همان جا خرید بفرمایید . در صورت درک شرایط ، و عدم داشتن عجله در تحویل باعث افتخار است خرید خود را از ما انجام دهید )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی  اسپرسوساز جی پاس مدل GCM41507

اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM41507، از جمله انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی می‌باشد که مشتریان محترم می‌توانند برای تهیه نوشیدنی‌های اسپرسو به راحتی و با بهترین کیفیت، از این دستگاه استفاده نمایند.دستگاه اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM41507 با داشتن شرایط قدرت مصرفی ۹۶۰ الی ۱1۴۰ وات و براساس فشار بخار ۱۵ باری که دارد می‌تواند، به عنوان یک دستگاه پرتوان و کاربردی درکنار مصارف شخصی و یا حتی در کافه‌های کوچک، به بهترین نحو ممکن و با کاربری آسانی که دارد مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM41507 به واسطه وجود نازل بخاری که در این دستگاه استفاده شده است، از قابلیت چرخش مناسبی برخوردار بوده و به همین دلیل می‌تواند برای درست کردن انواع قهوه، قهوه ترک، کاپوچینو و غیره مورد استفاده قرار گیرد و برای شما مشتریان محترم لحظه‌های به یاد ماندنی را خلق نماید.اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، می‌توانید با اطلاع از مواردی که در ادامه معرفی می‌شود، با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.

 این دستگاه از نوع اسپرسو ساز می‌باشد و نوشیدنی‌هایی که با این دستگاه می‌توانید تهیه نمایید، کافه، کاپوچینو، لاته، اسپرسو است. متریال استفاده شده در بدنه دستگاه، تلفیقی از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک می‌باشد. این دستگاه با ابعاد (۳۴۰) x(۳۴۰)x (۲۴۰) میلیمتر ساخته شده است و از طرفی این دستگاه با اندازه طول ۲۹۰ میلی متر در بازار موجود می‌باشد. اندازه پهنای موجود در دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس ۲۰۰ میلی متر است و اندازه عمق را ۲۹۰ میلی متر طراحی نموده‌اند. ارتفاع دستگاه ۲۹۰ میلی متر می‌باشد و این دستگاه با وزن ۳ کیلوگرم در بازار عرضه شده است و می‌توانید آن را در بازار به رنگ مشکی پیدا نمایید و با سلیقه خود در کنار وسایل دیگری که در آشپزخانه دارید ست نمایید.

دستگاه از سیستم کاپوچینو ساز برخوردار است. در این دستگاه حالت آماده به کار موجود است و از نشان گر سطح آب در دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس استفاده شده است. این دستگاه علاوه بر این، از قابلیت فیلتر آب بهره مند است. اما قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه در این دستگاه موجود نمی‌باشد. در این دستگاه می‌توانید از طریق ابزار نشانگر سطح آب موجود، مقدار محتوای آب مصرفی را به راحتی مدیریت نمایید. دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس از قابلیت تولید کف شیر برخوردار است و می‌توانید با این راهکار اقدام به تهیه یک فنجان قهوه شیک و زیبا نمایید. علاوه بر این، دستگاه قابلیت استفاده از پودر قهوه نیز دارد و می‌توانید تنظیم میزان بخار را به حالت دستی در دستگاه مدیریت نمایید. اما این دستگاه از قابلیت برنامه‌ریزی برخوردار نمی‌باشد. 

این دستگاه سیستم گرم کردن فنجان ندارد و از قابلیت سیستم خاموشی خودکار نیز برخوردار می‌باشد. در این دستگاه قابلیت نازل بخار موجود است. از طرفی وجود قابلیت تمپر قهوه نیز می‌تواند از امتیازات این دستگاه باشد. اما توجه داشته باشید قابلیت سیستم شستشوی خودکار در این دستگاه وجود ندارد. در این دستگاه از قابلیت‌های آسیاب قهوه، مخزن شیر و صفحه نمایش نیز استفاده نشده است. دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس از قابلیت سینی چکه گیر نیز برخوردار است.میزان توان در دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس ۹۶۰/۱۱۴۰ وات است و این دستگاه از میزان فشار بخار ۱۵ بار برخوردار است. میزان ظرفیت مخزن در این دستگاه ۱.۵ لیتر لحاظ شده است و از تعداد یک نازل قهوه برخوردار می‌باشد. طول سیم در دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس نیز ۰.۹۵ متر است.








مشخصات کلی
- پهنا ۲۰۰ میلی متر
- عمق ۲۹۰ میلی متر
- ارتفاع ۲۹۰ میلی متر
- وزن ۳ کیلوگرم
- رنگ مشکی
توان
۱1۴۰ وات
فشار بخار
۱۵ بار
جنس بدنه
تلفیقی از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک
سیستم کاپوچینوساز
دارد
نازل بخار
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
چراغ نشانگر
دارد
نشانگر سطح آب
دارد
قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه
ندارد
فیلتر آب
دارد
قابلیت تولید کف شیر
دارد
قابلیت استفاده از
پودر قهوه
تنظیم میزان بخار
حالت دستی
قابلیت برنامه‌ریزی
ندارد
سیستم گرم کردن فنجان
ندارد
تمپر قهوه
دارد
قابلیت سیستم شستشوی خودکار
ندارد
سینی چکه گیر
دارد
محدوده توان مصرفی
۹۶۰/۱۱۴۰ وات
ظرفیت مخزن آب
۱.۵ لیتر
تعداد نازل قهوه
1 عدد
طول کابل برق
۰.۹۵ متر
نوشیدنی‌های قابل تهیه
کاپوچینو – کف شیر - اسپرسو – کافه لاته - آب جوش - چایی و سایر نوشیدنی های گرم
سایر مشخصات
- مناسب مصرف روزانه ۲۰ فنجان
- دارای قطع کن اتوماتیک
- قابلیت کار به صورت دستی
- دارای بویلر (دیگ بخار ) از فولاد ضد زنگ
- جنس صافی فولاد ضد زنگ
اقلام همراه
- پرتافیلتر
- یک سبد فیلتر
- تمپر
- تبدیل دوشاخه
- دفترچه راهنما
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...