نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است

چرخ گوشت مولینکس مدل ME546810

MOULINEX Meat Grinder ME546810

از {{model.count}}
47,730,000
220,630,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت در روز های کاری پردازش ، تست و بسته بندی میشود و در مراحل آماده سازی تا تحویل بارکد مراحل برای کاربر پیامک میشود و کد رهگیری 24 رقمی نیز در انتها برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( با توجه به مشکلات عدیده پستی جنوب در ارسال کالاهای خارجی و محدودیت ها ، سپاس گذار میشویم اگر فروشگاه های دیگر قول تحویل زودتر به شما میدهند از همان جا خرید بفرمایید . در صورت درک شرایط ، و عدم داشتن عجله در تحویل باعث افتخار است خرید خود را از ما انجام دهید )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی  اجمالی   چرخ گوشت مولینکس مدل ME546810

چرخ گوشت مولینکس مدل ME546810 ، یک محصول بسیار پیشرفته و حرفه‌ای است که برای کارکرد‌های طولانی‌مدت طراحی و ساخته‌شده است. این محصول از جنس تیغه‌ی استیل، توان موتور 2200 وات و سوسیس ساز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به شبکه چرخ‌گوشت و دکمه معکوس اشاره کرد. 

«مولینکس» (Moulinex)، یک شرکت بزرگ فرانسوی است که از سال 1937 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. ایم مدل در ابعاد   150 × 290 × 290 میلی‌متر و وزن  5 کیلو‌گرم به بازار عرضه شده است. برای جابه‌جایی آسن‌تر برای این محصول دستگیره‌ای تعبیه شده است. با استفاده از شبکه‌های تعبیه شده برای این محصول قادر هستیید اندازه گوشت خروجیتان را تغییر دهید. با استفاده از اکسسوری‌های سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، امکان تهیه‌ی انواع موادغذایی با کیفیت زیاد در خانه فراهم شده است.

 این چرخ گوشت دارای ۳ شبکه چرخ گوشت با قطرهای ۴.۵، ۶ و ۸ میلیمتر است که به شما امکان میدهد تا بسته به نوع غذای خود، ضخامت مناسب را برای خرد کردن گوشت انتخاب کنید. شما میتوانید با استفاده از شبکه های مختلف، همبرگر، کباب، قورمه سبزی و غذاهای دلخواه خود را درست کنید. این چرخ گوشت دارای جنس استیل در تیغه ها و قطعات داخلی است که باعث میشود مقاومت و عمر طولانیتری داشته باشد. جنس استیل همچنین باعث میشود که چرخ گوشت را به راحتی تمیز کنید و از رسوبات جلوگیری کنید. این چرخ گوشت دارای قابلیت سوسیس ساز است که به شما امکان میدهد تا به راحتی سوسیس خانگی با مزه و طعم دلخواه خود تهیه کنید. شما میتوانید با استفاده از قالبهای مختلف، سوسیس های با اندازه و شکل مورد نظر خود را درست کنید.

مشخصات کلی
- رنگ مشکی
- ابعاد 150 × 290 × 290 میلی‌متر
- وزن 5 کیلو‌گرم
توان
2200 وات
تعداد شبکه ها
3 عدد
جنس بدنه
استیل و پلاستیک
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
جنس لوله ناودانی (گلویی)
فلزی
سوسیس ساز
دارد
کبه ساز
دارد
قابلیت چرخش معکوس
دارد
محفظه نگهداری اقلام همراه و لوازم جانبی
دارد
پایه لاستیکی برای ثبات بیشتر دستگاه
دارد
کلید روشن / خاموش
دارد
سایر ویژگی ها
- دارای دستگیره
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...