نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است

خردکن مولینکس مدل MOULINEX AT723110

MOULINEX Chopper AT723110

از {{model.count}}
6,200,000
220,630,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت در روز های کاری پردازش ، تست و بسته بندی میشود و در مراحل آماده سازی تا تحویل بارکد مراحل برای کاربر پیامک میشود و کد رهگیری 24 رقمی نیز در انتها برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( با توجه به مشکلات عدیده پستی جنوب در ارسال کالاهای خارجی و محدودیت ها ، سپاس گذار میشویم اگر فروشگاه های دیگر قول تحویل زودتر به شما میدهند از همان جا خرید بفرمایید . در صورت درک شرایط ، و عدم داشتن عجله در تحویل باعث افتخار است خرید خود را از ما انجام دهید )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی خردکن مولینکس مدل MOULINEX AT723110

«خردکن مولینکس»مدل AT723110» دستگاهی کم وزن و کمکی عالی در آشپزخانه می باشند و از گروه دستگاه الکتریکی پر مصرف هر آشپزخانه‌ به شمار می آید.خردکن ها مدت زمان تهیه مواد اولیه غذا را تا بسیار کاهش می دهد، درنتیجه زمان و انرژی بیشتری برای شما ذخیره می کند.«خردکن مدل AT723110» وزن و حجم کمی دارد و به راحتی می‌توان آن را حمل و استفاده کرد.این مدل مجهز به ولتاژ ورودی 500 ولت با گنجایش 500 میلی لیتر و تیغه 4 پره استیل ضدزنگ می باشد.

پایه ضد لغزش این خرد کن از لرزش آن در هنگام آسیاب می‌کاهد و مانع حرکت دستگاه می‌شود.همچنین توانایی خرد کردن میوه خشک را هم دارد.اگر خردکن برقی مورد نظرتان دارای تیغه‌های مختلفی برای کاربرد باشد این عمل باعث زیادی عمر تیغه ها و بهتر شدن استفاده ی وسیله خواهد شد.همچنین این امکان را خواهد داد که مواد غذایی را در اندازه های متفاوتی ریز کرده و غذایتان را شیک کنید.درضمن تیغه ها به خیلی راحت درون وسیله جاگیر می شوند، در اخر این محصول جای زیادی را نخواهد گرفت.معمولا طاقت صوت زیاد وسایل منزل و اشپزخانه مانند جاروبرقی، آسیاب، لباسشویی، خردکن و غیره طاقت فرسا و آزار دهنده می باشد.پس تلاش کنید خردکن برقی تهیه کنید که دارای موتور مناسبی باشد و از تولید صوت خیلی زیاد جلوگیری شود و قدرت کمتری هم مصرف کند.

اگر درون ظرف خردکن قابل دیدن باشد، به آسانی متوجه خواهید شد که مواد چه وقتی مهیا می باشند.پس تلاش کنید خردکنی که انتخاب می نمایید ظرف شیشه ای داشته باشد تا مواد داخلش دیدنی باشد.بیشتر وسایل اشپزخانه دارای قفل امنیتی می باشند و تا وقتی که درست جای نگیرد و قفل نگردد، روشن نمی شود.وسیله ی خردکن برقی هم از گروه این وسایل می باشد، چگونگی این کارایی به این شکل می باشد که تا کل تکه ها و تیغه ها بطور صحیح جای نگیرند و متصل نشوند .

مشخصات کلی
- رنگ سفید
- وزن 0.950 گرم
- ابعاد :105 × 105× 260 میلی‌متر
- ساخت کشور فرانسه
توان
500 وات
ظرفیت ظرف خردکن
500 میلی لیتر
تنظیمات سرعت
2 سرعته
نحوه عملکرد
دکمه فشاری
جنس کاسه
پلاستیک
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
تیغه
4 تیغه
طول سیم
1 متر
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...