نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است

مولتی کوکر مولینکس مدل CE753827

MOULINEX Electrical Pressure Cooker CE753827

از {{model.count}}
14,210,000
220,630,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت در روز های کاری پردازش ، تست و بسته بندی میشود و در مراحل آماده سازی تا تحویل بارکد مراحل برای کاربر پیامک میشود و کد رهگیری 24 رقمی نیز در انتها برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( با توجه به مشکلات عدیده پستی جنوب در ارسال کالاهای خارجی و محدودیت ها ، سپاس گذار میشویم اگر فروشگاه های دیگر قول تحویل زودتر به شما میدهند از همان جا خرید بفرمایید . در صورت درک شرایط ، و عدم داشتن عجله در تحویل باعث افتخار است خرید خود را از ما انجام دهید )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی  اجمالی مولتی کوکر مولینکس مدل CE753827

مولتی کوکر ها همان زودپز های برقی هستند که ویژگی و قابلیت های بیشتر و کاربردی تر دارند. محصول امروز مولتی کوکر مولینکس مدل CE753827 بوده که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. با استفاده از این دستگاه شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در طعم های مختلف بدون نیاز به صرف وقت بسیار زیادی آن ها را آماده کنید.

مولتی کوکر ها دستگاه های برقی هستند که عملکرد هایی همچون پلوپز، آرام پز، بخارپز، زودپز و … را برایتان انجام می دهند.قدرت موتور این دستگاه معادل 1090 وات واقعی بوده که به راحتی از پس عملکرد های بر عهده گذاشته اش بر می آید.این دستگاه دارای 10 برنامه ی از پیش تعیین شده بوده با انتخاب هر یک آن ها دما و زمان مورد نیاز آن غذا به طور خودکار تنظیم و پس از اتمام تایم مورد نظر دستگاه به طور خودکار خاموش و از اتلاف انرژی و همچنین سوختن غذا جلوگیری می کند.ظرفیت دیگ این دستگاه معادل 5 لیتر بوده که برای خانواده های پرجمعیت نیز بسیار مناسب است.

مشخصات کلی
- رنگ مشکی
- وزن 6.64 کیلوگرم
عملکردها
آرام پز، بخارپز، زودپز
توان
1090 وات
ظرفیت
5 لیتر
تعداد برنامه ها
10 برنامه
جنس بدنه
استیل ضد زنگ و پلاستیک ABS
جنس کاسه
روکش Non Stick نچسب
ضخامت کاسه
1.6 میلی متر
نوع کنترل
دکمه ولومی
قابلیت تنظیم دما
دارد
تایمر
دارد
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
دارد
سایر ویژگی ها
- ویژگی های ایمنی پیشرفته 12 مکانیسم ایمنی از جمله سیستم آزادسازی فشار ایمن، عدم تماس با بخار و بدون خطر سوختن
- پخت با تاخیر تا 12 ساعت
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...