نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است

چرخ گوشت تفال مدل NE109838

Tefal NE109838 Meat Grinder

از {{model.count}}
33,690,000
216,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت در روز های کاری پردازش ، تست و بسته بندی میشود و در مراحل آماده سازی تا تحویل بارکد مراحل برای کاربر پیامک میشود و کد رهگیری 24 رقمی نیز در انتها برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( با توجه به مشکلات عدیده پستی جنوب در ارسال کالاهای خارجی و محدودیت ها ، سپاس گذار میشویم اگر فروشگاه های دیگر قول تحویل زودتر به شما میدهند از همان جا خرید بفرمایید . در صورت درک شرایط ، و عدم داشتن عجله در تحویل باعث افتخار است خرید خود را از ما انجام دهید )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی  اجمالی  چرخ گوشت تفال مدل NE109838

چرخ گوشت تفال مدل NE109838 دستگاهی قدرتمند است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد.چرخ گوشت تفال مدل NE109838 توان بالای 1400 وات داشته و می‌تواند 1/7 كيلوگرم در دقيقه گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس استيل ضد زنگ است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود.

دیسک‌های خروجی چرخ گوشت تفال مدل NE109838 در سایزهای مختلف، باعث می‌شوند گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ شده در اندازه‌های مختلفی بسته به نیاز مصرف‌کننده آماده شود. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد بالا برود.

چرخ گوشت تفال مدل NE109838 طول سیم برقی به میزان مناسب دارد تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد. سینی قرارگیری مواد غذایی در بالای دستگاه فلزی است که باعث استحکام و ظرفیت تحمل وزن بیشتر و در نتیجه راحتی کارکردن با آن می‌شود.

روشن و خاموش شدن چرخ گوشت تفال مدل NE109838 توسط یک دکمه در سمت جانبی دستگاه انجام می‌شود. درصورتی‌که رگ و پی یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه دستگاه گیر کنند می‌توان از عملکرد چرخش معکوس دستگاه بهره برد. به‌این‌ترتیب همه قطعات برعکس چرخیده و انسداد رفع می‌شود.صفحات فلزی خروجی در پشت چرخ گوشت تفال مدل NE109838 در جایگاه مخصوص نگهداری می‌شوند تا از گم‌شدن آن‌ها جلوگیری شود. این مدل دارای قطعات مخصوص رنده کردن و سوسیس ساز را دارد.

مشخصات کلی
- رنگ مشکی
- وزن 2.98 کیلوگرم
- ابعاد 280 x 135 x 240 میلی متر
قدرت
1400 وات
بازده
1/7 كيلوگرم در دقيقه
جنس بدنه
فلز / پلاستیک
جنس تیغه ها
استيل ضد زنگ
کلید روشن / خاموش
دارد
محفظه نگهداری لوازم جانبى
دارد
دکمه معکوس
دارد
پایه ضد لغزش
دارد
سایر مشخصات
- دارای سه تیغه رنده
- لوازم Kebbe (براى تهيه كباب) بيسكويت ساز
- دارای سوسیس ساز
- 2 شبكه/ ظرف فوقانى استيل ضد زنگ
- دارای قطعه قرارگیری تیغه های رنده
- ظرف گوشت شفاف
- قدرت فوق العاده
- کیفیت بسیار بالای قطعات
- لیسانس فرانسه
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...