نرخ سایت آپدیت و به روز است.بدلیل حجم بالای سفارشات ارسال با تاخیر وبین 3 تا 5 روز کاری انجام میشود. نرخ سایت آپدیت و به روز است.بدلیل حجم بالای سفارشات ارسال با تاخیر وبین 3 تا 5 روز کاری انجام میشود.

آب مرکبات گیری تفال مدل ZP300138

TEFAL Citrus Press ZP300138

از {{model.count}}
4,080,000
2,940,000 تومان
28%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت بین 2 الی 5 روز کاری تحویل پست میشود و کد رهگیری 24 رقمی برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( لطفا اگر جای روابط خارج از قاعده دارد و قول تحویل زودتر به شما میدهد از همان جا خرید بفرمایید ممنون میشیم )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی آب مرکبات گیری تفال مدل ZP300138

 آب مرکبات گیری تفال مدل ZP300138 با طراحی منحصر به‌ فرد و بدنه پلاستیکی مقاوم، ساخت شرکت تفال است که با موتور 25 وات جهت تهیه‌ی نوشیدنی‌ های طبیعی و غنی از ویتامین ث همچون آب‌ پرتقال، آب‌ لیمو ترش و شیرین، و ... عرضه شده.  سری این آب مرکبات گیری با فشار بر روی مخروط ،به چرخش در می‌آید و با قابلیت چرخش به چپ و راست و فشاردادن میوه بر روی مخروط و با حرکت ساعتگرد یا پاد ساعتگرد موتور، آبگیری کامل مرکبات در خانه بدون زحمت انجام خواهد شد و به ‌محض قطع فشار، چرخش نیز قطع می‌گردد. برای آب مرکبات گیری یک مخروط ساخته شده و از طریق آن می توان انواع مرکبات ریز و درشت را  آبگیری کرد و به دلیل داشتن سیستم ضد پالپ، دیگر اثری از تکه های میوه در آب میوه نخواهد بود.

 همچنین یک روکش پلاستیکی برای Tefal ZP300138 در نظر گرفته شده که روی صافی و مخروط را بطور کامل می‌پوشاند و مانع از قرارگیری گرد و غبار بر روی آنها می گردد. سیستم ضد چکه از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه می باشد که مانع از چکه کردن و کثیفی در حین آبگیری می شود. لازم به توضیح است، روشن و خاموش شدن این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شود و امکان آبگیری تا 10 دقیقه به طور مداوم را میسر می سازد. تفال کمپانی شناخته شده فرانسوی است که از بدو تاسیس تاکنون با عرضه محصولات خانگی به خوبی در بازار درخشیده و از همان ابتدا،  عرضه محصولات متنوع همراه با تکنولوژی های جدید و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داد و اکنون توانسته طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

 


مشخصات کلی
- ابعاد 18 × 18 × 18 سانتیمتر
- وزن 1.3 کیلوگرم
- رنگ سفید
توانتوان مصرفی
25 وات
جنس بدنه
پلاستیک
جنس صافی
پلاستیک
جنس مخزن آبمیوه
پلاستیک
ظرفیت مخزن آبمیوه
0.6 لیتر
نحوه عملکرد
فشاری
سیستم ضدچکه
دارد
پایه ضد لغزش
دارد
چرخش دو طرفه
دارد
درپوش ضد گرد و غبار
دارد
محفظه نگهداری سیم
دارد
تعداد سری آب مرکبات گیر
1 عدد
سایر مشخصات
- امکان تنظیم مقدار پالپ
- دارای 2 لایه فیلتر برای جداسازی تفاله
- دارای قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
- امکان آبگیری کامل با قابلیت چرخش مخروطی به دو طرف چپ و راست
- دارای سری مخروطی فشاری چندکاره برای آبگیری مرکبات بزرگ و کوچک
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...