نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است نرخ سایت آپدیت و به روز است.مدت زمان ارسال بعد از پردازش وبسته بندی بر اساس اولیت خرید است

کتری دیجیتال تفالKO853840 SmartLight

Tefal SmartinLight Digital Kettle ‎KO853840

از {{model.count}}
7,960,000
3,820,000 تومان
53%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت در روز های کاری پردازش ، تست و بسته بندی میشود و در مراحل آماده سازی تا تحویل بارکد مراحل برای کاربر پیامک میشود و کد رهگیری 24 رقمی نیز در انتها برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( با توجه به مشکلات عدیده پستی جنوب در ارسال کالاهای خارجی و محدودیت ها ، سپاس گذار میشویم اگر فروشگاه های دیگر قول تحویل زودتر به شما میدهند از همان جا خرید بفرمایید . در صورت درک شرایط ، و عدم داشتن عجله در تحویل باعث افتخار است خرید خود را از ما انجام دهید )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی کتری دیجیتال تفال KO853840 SmartLight

کتری دیجیتال تفال KO853840 SmartLight با صفحه دیجیتال بدون درز برای نمایش دمای واقعی آب داخل کتری است. این محصول دارای  5 درجه حرارت مختلف (40 درجه سانتیگراد / 70 درجه سانتیگراد / 80 درجه سانتیگراد / 90 درجه سانتیگراد / 100 درجه سانتیگراد) با انتخاب بصری دمای الکترونیکی می باشد.

 سطح لمسی بیرونی کتری را برای استفاده بدون نگرانی و ایمنی بیشتر خنک نگه می دارد و عایق سرداست ، ایت کتری دارای  خاموش شدن خودکار است. به لطف تنظیم 100 درجه سانتی گراد که به راحتی در دسترس است، آب را با یک لمس بجوشانید از ویژگی های این مری گرم نگه دار است که تا 30 دقیقه آب را در دمای عالی نگه می دارد. 

 فضای داخلی از جنس فولاد ضد زنگ بدون درز است که تمیز کردن بی دردسر را تضمین می کند. کتری دارای پایه چرخشی 360 درجه می باشد کهدر جای خود محکم می ماند و به راحتی می توان آن را از هر زاویه ای برداشت و قرار داد. با باز شدن خودکار درب برای پر کردن بدون زحمت و تمیز کردن راحت کار را برای شما ساده تر کرده است .  کتری دیجیتال تفال ساختار دو جداره دارد و گرما را در داخل نگه می دارد و از خنک ماندن لایه بیرونی اطمینان می دهد. ظرفیت کتری 1.5  لیتر می باشد و ایده آل برای استفاده روزمره است.

مشخصات کلی
- وزن ۱.4 کیلوگرم
- ابعاد 20.5×16×27.6 سانتی متر
- رنگ مشکی
نوع گرمایش
المنت حرارتی مخفی
توان
3000 وات
ظرفیت
1.5 لیتر
جنس بدنه
پلاستیک استنلس استیل دولایه
جنس کف داخل کتری
استنلس استیل بدون درز
جنس فیلتر
پلاستیک
نوع فیلتر
فیلتر ضد رسوب قابل تعویض
قابلیت تنظیم دما
دارد
چرخش 360 درجه
دارد
گرم نگهدار
دارد
خاموش شدن خودکار
دارد
قطع کن خودکار
دارد
نشانگر سطح آب
دارد
کلید روشن / خاموش
دارد
طراحی ارگونومیک
دارد
بدنه عایق سرد
دارد
صفحه نمایش دیجیتال
دارد
محفظه برای جمع كردن سیم برق
دارد
سایر مشخصات
- ساخت دو جداره برای گرم نگه داشتن تا 30 دقیقه
- درب اتوماتیک لولایی برای پر کردن آسان
- تنظیم خاموش شدن خودکار برای سهولت استفاده
- انتخاب های 5 درجه حرارت کاملاً متناسب با نیازهای شما
- دارای فیلتر ضد رسوب قابل جابجایی برای تمیز نگه داشتن آب و کارکرد بیشتر کتری
- جوشاندن آب با یک لمس تنظیم 100 درجه سانتیگراد
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...