نرخ سایت آپدیت و به روز است.بدلیل حجم بالای سفارشات ارسال با تاخیر وبین 3 تا 5 روز کاری انجام میشود. نرخ سایت آپدیت و به روز است.بدلیل حجم بالای سفارشات ارسال با تاخیر وبین 3 تا 5 روز کاری انجام میشود.

زودپز جیپاس اصل مدل GMC35032

Geepas Cooking Programs Digital GMC35032

از {{model.count}}
5,570,000
3,520,000 تومان
37%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت بین 2 الی 5 روز کاری تحویل پست میشود و کد رهگیری 24 رقمی برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( لطفا اگر جای روابط خارج از قاعده دارد و قول تحویل زودتر به شما میدهد از همان جا خرید بفرمایید ممنون میشیم )
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی  زودپز جیپاس اصل مدل GMC35032

زودپز دیجیتالی جی پاس مدل GMC35032 دارای 14 برنامه پخت و پز، برای پخت غذاهای مختلف است. توان زودپز Geepas برابر با 1000 وات و حداکثر فشار بخار آن 70 کیلو پاسکال می باشد. از زودپز جیپاس می توان برای پختن و تهیه برنج، ماهی، لوبیا، گوشت، سبزیجات، مرغ، سوپ، کیک، ماکارونی، ذرت و عدس استفاده کرد. از ویژگی های بارز این زودپز حفظ 90 درصد از مواد مغذی و ویتامین‌ها می باشد که می توانید غذای سالم را آماده کنید. جنس بدنه زودپز از استیل ضد زنگ است که به آن زیبایی خاصی داده است. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به امکان بخارپز اشاره کرد.

با استفاده از پنل دیجیتالی زودپز 14 کاره Geepas GMC35032 تنها با یک لمس می توان یکی از 14 برنامه مورد نظر خود را انتخاب کرد. یک صفحه نمایش LED در قسمت بالای پنل وجود دارد که تنظیمات مختلف را برای کاربر نشان می دهد. گنجایش دیگ زودپز برابر با 6 لیتر است که برای تهیه غذای هشت نفر مناسب می باشد. دیگ زودپز قابلیت جدا شدن و شست شو داخل مشاین ظرفشویی را دارد. همچنین برای حمل آسان و راحت دستگاه دو عدد دسته بزرگ در دو طرف دستگاه تعبیه گردیده است.

زودپز دیجیتالی Geepas GMC35032 دمای غذایی که در داخل دیگ بوده و هنوز استفاده نشده است به صورت اتوماتیک گرم نگه می دارد. این زودپز دارای تایمر تاخیر 24 ساخته نیز است که این امکان را برای کاربر فراهم می کند که حداکثر تا 24 ساعت برنامه پخت و پز خود را به تاخیر بیندازد. به همراه زودپز کفگیر، پیمانه اندازه گیری و واشر اضافی ارائه می شود.



مشخصات کلی
- وزن محصول (کیلوگرم) 5.85
- ارتفاع محصول (سانتی متر) 39
- عرض محصول (سانتی متر) 33
- طول محصول (سانتی متر) 65
- رنگ استیل
توان
1000 وات
ظرفیت
6 لیتر
ظرفیت به نفر
هشت نفر
تعداد برنامه ها
14 برنامه پخت و پز
حداکثر فشار بخار
70 کیلو پاسکال
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس کاسه
روکش نچسب
صفحه کنترل لمسی
دارد
دیگ قابلیت جدا شدن
دارد
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
دارد
گرم نگه دار
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
تایمر
دارد 24 ساعته
پایه لاستیکی برای ثبات بیشتر دستگاه
دارد
عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی
دارد
عملکردها
- آرام پز
- پلوپز
- زودپز
برنامه های پخت
برنج – حبوبات – گوشت – سوپ/آبگوشت – ماهی – سبزیجات (بخار، تفت داده شده) – مرغ – دسر/کیک – ذرت – غلات – غذاهای دریایی – پاستا – عملکرد پخت آهسته – گرم کردن مجدد
سایر مشخصات
- حمل آسان و راحت
- دو عدد دسته بزرگ
- صفحه نمایش LED
- امکان بخارپز
- مناسب برای پختن و تهیه برنج، ماهی، لوبیا، گوشت، سبزیجات، مرغ، سوپ، کیک، ماکارونی، ذرت و عدس
- حفظ 90 درصد از مواد مغذی و ویتامین‌ها
- سیستم نظافت آسان با وجود درب جدا شدنی
- افزایش سرعت پخت تا 6 برابر
- ایمنی بالا در استفاده
- عایق بندی کامل درب
اقلام همراه
کفگیر، پیمانه اندازه گیری و واشر اضافی
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...